Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2017 19:16 - Дебили
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 470 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
*80 % от българите са дебили-според Иво Христов.
Да ви кажа, като се замисвля е прав. Аз например се чувствам дебил. 45 години партията на Иво-БКП с неините идеолози,така ме обработиха,че  се чувствах дебил: не мислех,не творях, не участвах в нищо, просто правех, каквото ми кажат партторзите. Гледах само да  не ги ядосам с нещо. И беше едно живуркане на дебил.
 Днешните политици и те знаят,че наи-лесно се управлява един народ от дебили.Та какви са нашите  баби пенсионерки, кото хвърлят спестяванията и сватбените накити през терасите -дебили. За дебелизиране на народа ни работят и телевизиите. Като наблюдавам жена си от гледането на тия  глупави турски сериали, съвсем  се побърка.
А ги гледат доста  хора-както  се разбира от  хвалбите на БТВ и НОВА.
Ами този БИГ Брадър-простотия, развъдник на дебили.Ами жълтите вестници-пълни с разголени  снимки на  жени, подвизаващи се на сексуалния пазар.
И като изгубиш вяра в светлото бъдеще-какво ти остава-ставаш дебил. Уверявам ви, по
вярваите, да си дебил е полезно за здравето.Помнете принципа на шопите:" Оти да се ядосвам, като знам,че ми мине"



Гласувай:
2


Вълнообразно


1. pvdaskalov - * 1 *
26.11.2017 23:18
Има още много катализатори за дебилизацията на нацията. Аз съм вдигнал мерника на лотарийните билети. Дадеш пари на детето за закуска, а то тича шарено билетче да си купи. Това не е ли яка стъпка към комара? Не е ли законна кражба от милиони баламурници? И тъй нататък...
Поздрави!
П и е р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 603298
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930