Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2015 21:22 - Приумица
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 548 Коментари: 0 Гласове:
0



Омръзна ми да слушам жалби: В Народното събрание- доволни от Бюджета няма, на всички министерства парите не достигат. Недостигат и на НЗОК и на МВР , на Съдебната система, на Кметовете и т.н.Не съм срещал човек , които да каже,че стигат му парите.Затова заех се проблема да реша, чрез една приумица в главата ми дошла:
--Да се обзаведеме всички с машинки за печатане на пари;
хартия и мастило.
Всички министерства, кметства, ЗНОК и всички що имат нужда от пари. Всяка домакиня да си има машинка са печатене на пари в своита кухня. Щом тръгне на пазар, да си начука едно тесте-от 50 ци и хаиде по магазините.Няма нужда да се работи. Мъжете-в бара, на фитнес, на мач. Рахат живот. ТАка-всички ще имат пари, никои няма да се оплаква, раиски живот!
Само,че яви се и тук проблем.Викам в магазина, в бара, ми  те също  имат си машинки за пари,да не са луди да работят. Ами стоки откъде.Кои фермер крави ще дои и лаина ще ти рие., щом машинка тои си има.Ни доктори, ни шофъори, ни аптеки, никои никои няма да работи.И чистачите- роми -машинки ще си имат за пари.
И какво излиза,че ще трябва да ядем пари. Не , идеята неструва. Приумицата ми проблема не решава, затова  ситуацията същата остава;По добре парите да недостигат. да работим, с труд да ги печелим.Съгласни сте, нали?



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 603471
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930