Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2015 22:38 - Злободневник
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 490 Коментари: 0 Гласове:
2



Промени в здравеопазването:Призив към пациента:"Умираи трудно"
Постъпването в Болница става,чрез записване. Чакаи си реда!"Ако през това време умреш,печели НЗОК.
Министера:"Болниците са наи-скъпите хотели"(Храната е по меню от Затвора)"
Новините:  от имотния пазар:" Покупките на апартаменти в София са скочили с 20 %.
Купувачи са предимно  ЛЕКАРИ и АДВОКАТИ. Лекарите ги купуват и правчт в тях кабинети.
работят  заедно с децата си, също лекари.Адвокатите правят офиси. За адвокатите  се знае, че имат пари, но откъде лекарите  забогатяха, като все плачат, че им са малки заплатите.Познавам  лекар от Пловдив, има очен кабинет и построи цял блок. Мили, пациенти , когато посещавате частен лекар, или адвокат и си платите и то солено,
получавате ли някакъв касов бон. Едва ли, аз и касов апарат не съм видял да имат.
Даначните  дали знаят?
  /Имах такъв случаи: Беше ми заглъхнало   дясното ухо. Беше събота. Отидо на  лекар УНГ. частен кабинет. Имаше оп ашка. Изчаках си реда и влязох. Посрещна ме едър мъж, по бермуди, смачкана риза и по джапанки. Казах му от какво се оплаквам, погледна  ми ухото  с неговия си там(отоскоп ли , как ли ) и ми написа на едно лисче  лекарство са впръскване в ухото. Прегледа продължи  около минута. Сметката е 50 лв за прегледа
и утре да доида да  отпуши ухото ми. ,за което платих още 30 лв. Така едно отпушване на ухото ми излезе 90 лв. Няма касов бон, няма нищо!
Така е драги пациенти, мълчим за да си спасим  здравето и си плащаме за това.



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 604478
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930