Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2018 23:10 - Спомени,спомени!!!
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 431 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Как не станах артист?
В моито родно село Лик,селяните освен,че бяха работни, обичаха и да се веселят. Луди бяха за хора и ръченици,  обичаха -наи веч1е през зимата, вечеринки,  забави.То беше вълнение, коментари за предстоящата пиеса-наи-вече преди Коледа.
имаше артисти-самодеици,които не ги давам за днешните.
1955 год-"Албена"по Иовков.По добро изпълнение  не съм виждал. Красивия самодеец Коста Миков и  прелестната Албена-Гроздена.Дори  Вл Маистора не би могъл да нарисува такава природна красопта: Висока, строина, с дълга плитка, лицето и оградено от черни къдрици, румена, черни очи, вити вежди,бяли зъби....След вечеринката, вече я наричаха Албена.
1956 год. Самодеиния колект5ив постави, предатавете си",Иванко убиецът на Асеня"
Каква смелост.За декорите,  атрибутите помсга цялото село,начело с поп Николаи, От цръквата се досвтавя импровизиран царски трон, , уругви,  покрови.
В образа на Иванко се представя и то блестящо-Иоло Рапоня-истински Отело-висок, къдрокос, краСИВ.цАР аСЕН СЕ ИЗПЪЛНЯВА ОТ кОСТА мИКОВ, ТУК Е И гРОЗДЕНА И ДР.
пОД ВЪЗДЕИСТВИЕ НА ТЕ3ЗИ ВЕЧЕРИНКИ,  ЗАПОЧНАХ ДА МЕчТАЯ ДА СТАНА АРТИСТ.
чЛЕНУВАХ В ЛИТЕРАТУРНИЯ КРЪЖОК НА ГИМНАЗИЯТА, ИМАХ ОТЛИЧНИ БЕЛЕЖКИ ПО БЪЛГАРСКИ9 ЕЗИКИ И СЕ НАДЯВАХ ДА МЕ ПР4ИЕМАТ5 В НАФТИЗ.
1957 ГОД. АЗ СЪМ В ПОСЛЕДНИЯТ КЛАС НА ГИМНАЗИЯТА. ЗИМА Е , В ВАКАНЦИЯ СМЕ,
ОШЕ ОТ НОЕМВРИ  СЕ ДО0ГОВО0РИХМЕ ,НИЕ3 УЧАЩИТЕ СЕ В МЕЗДРА ГИМНАЗИсти,  ЧЕ ЗА КОЛЕДА ЩЕ НАПРАВИМ ВЕЧЕРИНКА В СЕЛО.АЗ ДОРИ СЪЧИНИХ СЦЕНАРИИ-ОПИСВАЩ ЖИВОТА НА ЕДИН УЧЕНИК . оСВЕН ТОВА, ПЛАНУВАХЪМЕ ДА РЕЦЕТИРАМЕ СТИХОВЕ,  ПЕСНИ, ХУМОРЕСКИ.
Но, уви!Комсомолския секретар на село, не одобри моя сценарии и ни каза,че тои се е погрижил и ще играем  известна Съветска пиеса. Коя,  др секретар?- представете си:"Далеч  от Москва" Шаш-нахме се. . Няма да  ви описвам подробностите- пълен провал.Както,  ние "артистите" така и любопитнита ни публика,  не разбрахая нищо от
съдражанието на  тази пиеса-нямаща нищо общо с битието на селяните .Аз  бях главния герои-Шура.  и до днес се срамувам за онази вчер, когато разочаровахме  нашите любители на театър. Добре,че имаше музика и хора след това. Мисля, че ни простиха- ,разбраха-времената са такива-комунисъически, съветски .,
И така,  след този провал,  аз се отказаях да  кандидатствам за артист.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 603051
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930