Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2018 20:25 - За какво се ядосвам?
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 307 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Като редови българин, данъкоплатец, съм ядосан заради ЧЕЗ. Заболя ме главата от шикалкавени договоряния. ЧЕЗ-та това са 3 милиона българи-вързани, по ловжииски "вързан заек"-плащаш тока и то по цени каквито аз казвам.Печалбата е гарантирана,.
И защо се питам аз ,продаваме това  наше. национално  предприятие на чужди фирми и на такива с  изпрани пари.Че не можем ли да си го купим-ние .българите?
Как не се намери поне един българин, подобно Буров,да основе едно акционерно дружество, както го е и имало:"Българско акционерно дружество" Сега българите , особено работещите в чужбина, се чудят къде да вложат парите си! Депозитите в Банките са вече губещи. Купуват апартаменти и ги замразяват, с надежда че по късно ще ги продадат по скъпо.
Ако има в България  едно такова БЪлгарско Акционерно дружество"  и същото обяви, че ще продава акции с цел да закупи  ЧЕЗ=вярвам,че ще се намерят поне един милион българи,  да закупят , да кажем  за 500 евро акции и ето ви 500 милиона за закупуване на родното ни електро-распределително предприятие,.А защо не и ПРО и ЕВН.
Плащаме си тока ние българите, не ни боли, за нашето  предприятие и ще имаме и печалба.
Нали такава роля се предвиждаше за Приватизационните фондове, но поне за мене те
са тъмна Индия, кои ги обсеби незная. Не съм чул да са закупили ни едно наше национало значимо предприятие. Още пазим с жена ми по едно , за мен фалшиво удостоверение.
Още за идеята ми за Българско Акционерско Дружество"Сигурен съм,че може да събере капитал с които да закупи  и ръководи, всяко предприятие(фирма) в България.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 604322
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930