Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2017 21:55 - Одисеята на един брак
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 697 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Арисвтотел-този велик ум от древността е  учил,че БОГ е създал човек от две половинки: мъжка и женска-в едно цяло. Но човека в такъв вид се оказал много мощен,
силен. Бог се изплашил, че човека ще му съперничи по мощ и сила и го разделил на две: женска и мъжка половинка.Оттогава и до днес всеки търси своита половинка, за а се съединят отново и станат силни.

Одисея на един брак
Аз И Тя.
Случаина среща.
Нещо трясна ме отвътре.
Простреляхме се с очи.
Стори ми се близка и позната.
И в миг разбрах:
Ето, Тя е !
Изгубената  ми половинка.
Не бързах.
Години две я изучавах.
Усещах, че и тя ме разгадава.
И накрая
С взаимно Да-
сключихме го БРАКА.
и дете слепи наште половинки.

И ето:Петдесет години
караме с Нея-моита половинка.
Признавам:
Имал съм моменти,
в които се съмнявах, питах:
"Дали е това моита половинка?"
Зная ,че и Тя
въпрос подобен си задава:
"Защо него аз избрах,
имах толкоз много кандидати"?
и вероятно ги изрежда
и с мен  сравнява,
Да! Това е брака, мили хора.
-втора човешка грешка,
трудно е да намериш
истинската си половинка.
Затуи за семеиство здраво
и семеен мир
нужни са компромиси
и прошки
така семеиство се гради
от две различни половинки.
Това го аз разбрах
от дългогодишният си  брак.



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 604508
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930