Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2017 23:32 - Спасов ден
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 324 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес бе ден на  възнесението( на възкресението ) на Христос, или т.н. Ден на спасението.
Замислен в смисъла на този ден,които е в основата  на  цялостната христянска религия,
на една пеика в кварталния парк,с приготвен сандвич и кафе се готвех да закуся, когато
на пеиката до мене се изкатери едно коте. То  бе малко, мръшаво, личеше, че от дни не е яло храна. Гледаше към мен, по скоро към сандвича ми с едни молещи очи.
Издаде едно  сподавено-мяу, все едно каза:, "Моля те , умирам от глад, даи ми"
Обзеха ме чувства на  умиление, на жалост. Ето, си рекох;мога да спася един живот.
Накъсах сандвича и подавах по малки залчета на гладното коте. Ядеше с охота,даже бързаше,страхуваше се някои да не му вземе късчето. Изяде зелия ми сандвич-около 200 гр, а котето едва ли имаше 200 гр. Дадох му и вода. Хем лочеше, хем ме поглеждаше с едни измъчени, но благодарни котешки очи.
Тръгнах си  с чувството, че съм сторил нещо добро, извършил съм едно спасение  на живот.За утре вече съм се подготвил със котешка храна. Вярвам,че котето ще ме очаква ,там на нашата пеика в парка.
Може би за Вас това е  един незначителен случаи, но за мене и котето, това бе едно взаимно спасение.



Тагове:   коте,   сандвич,   парка,   пеика,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 603390
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930