Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2016 16:34 - Условния рефлекс
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 401 Коментари: 0 Гласове:
0



И пак съм в Парка,
разхождам моито куче.
Парк с алея дълга, с дървета,
водеща чак до Мемориала
на загиналите в борбата.
По времето на СОЦА
водеха ни там под строи
и слушахме речи-
за червените герои.

Сега Парка е обител
на пенсионери от
втора и трета възраст,
седнали по пеиките си лафят
за старото и новото си  време.
Гледах познат , някъде да видя
и аз да разменя дума.
Да, ето го насреща,
струва ми се мои познат?
Бе старец с осанка строга,
но кои, кои ли беше тои?
Отмина ме .
Ни поглед, нито поздрав.
О, Богове!Сетих се.
Бе последния  ми директор
от времето на Соца.;
кадър номенклатурен
на Партията Червена.
И помня, колко важен беше.
Я, как все още се държеше,
смятам, гони веч стоте.
Извиках го по име,
както е прието днес:
"Господин Михаилов!"
Ни звук, ни жест.
Я, реших тогава
да пробвам"
условния  му рефлекс:
-" Другарю Директор"-
извиках  на високо.
Спря, леко се обърна,
погледна ме с поглед мътен-
не, не ме позна.
Разбра, не съм от неговия кръг
и тръгна пак с крачка на воиник,
с трепереща ръка,
но с високо вдигната глава.
Не, не се предава
редовия воин
на Партията любима.
Работи, деиства:още-
Условния  му рефлекс!






 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 601229
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031