Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2016 22:57 - "При Кмета"
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 562 Коментари: 0 Гласове:
0



Незнам дали  знаете в Пловдив имаше кръчма"При кмета"Помещаваше се  в сутерена на бившия  Партиен дом, срещу Тримонциум. Не  съм сигурен дали работи още.
Само, че аз не отидох в въпросната кръчма, а там вярвам щяха да ме посрещнат вежливо, като клиент, а отидох в  раионното си кметство, пак при Кмета, да му върча една обикновена житеиска молба. Молбата ми  се отнасяше за едно дърво, което заплашва да падне  пред входа ни и ,че не съм доволен от хигената на квартала,.. Деловодство: " влиза се един по един"
Изчаках реда си и влязох. Три чиновнички, средна възраст, със строги изражения, вгледани в компютрите си. Казах" Добър ден" Отговориха ми трите компютри: чук, чук,. Нито една  деловодителка не вдигна глава към мен. Вдигнах молбата нависоко и една ръка се подаде  иззад компютъра и я взе.Разгледа я внимателно, и начука съдражанието и на компютъра-вероятно направи резюме, т.е. сдъвка го на Кмета.
Същата ръка ми подаде  листче с вх. номер , без звук , без поглед.
Напуснах това мрачно деловодство,  с усещането,че едва ли  Кмета ще ми отговори на молбата. Ще чакам, все пак  гласувах. за него.
Имам впечатление и от други чиновници в Кметствата, които важничат, чустват се властни, отнасят се с пренебрежение към обикновения гражданин,особено секретарките  са по важни от Кмета.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 601203
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031