Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2016 21:25 - Рибарска мрежа
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 702 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Рибар лови риба -хвърля серкме(рибарска мрежа) Излиза буря, дъжд. Няма къде да се скрие и се завива с мрежата. Показва си един пръст навън и вика: " Боже, какво ли правят  онези, които са навън."
Така сме и ние българите завити с мрежата на Европеиския съюз. Мислим, че сме се скрили от беднотията, но уви,  тя си ни вали по главите.

Истории от СОЦА:
Общо-селско събрание. Дошал е агитатор от ОК.темата е предстоящата  колективизация- т, е, ТКЗС в селото. Местния парторг е подготвил определени хора да задават предварително написани от него въпроси. Но е притиснен  да не стане дядоПетър Куката. че ще го изложи с някоя приказка. Споделя  опасенията си с агитатора, тои го успокоява: имал опит с всякакви зевзеци.
Всичко върви по план, докато не вдига ръка дядо Петър:и задава въпроса:" Вярно ли е ,че изнисаме  всичко  и храним Съветския съюз"?
 Брожение в залата.
Агитатора: " Другари, това са слухове, пускани от нашите врагове. Нима може една  седем милионна България да храни250 )-милионния СССР.
Реплика на дядо Петър:" Аз вчера бях  изкарал на паша моита биволица. Бях си закачил торбичката си с хляб и сиренце на едно дръвче. Бях се залисал и като погледнах биволицата  нагъваше храната ми заедно с торбичката.Да, верно, тя пущината  е 500 кила и не се наяде  с моита храна, но аз цял ден гладен ходих.
Брожение и смях в залата,..



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 603416
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930