Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2015 23:05 - Политически обзор на един жител на Европа
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 358 Коментари: 0 Гласове:
1



Не, не съм експерт по сигурността,
Нито политолог  известен,
Нито журналист международен.
Аз обикновен съм жител на Европа,
Загрижен съм за неината безопасност
И умувам, как да я спася
От джихада на Ислямнската държава.
Гледам  на ТВ екрана
Оланд, президента Френски,
Прилича ми на чиновник от архива,
Едва ли тои ще ни спаси!
Къде, къде бе Наполеона
Прегазил цялата Европа?
Къде, къде бе дългия Де Гол,
От Германия намазал?
Гледам и Камерън- Англииски,
Името му каменно звучи,
Но на кротко лордче ми прилича;
Няма и тои да ни спаси!
Къде, къде бе Чърчил, хитър, зъл ?
А пък Обама, президента
На веиката  САЩ държава
На проповедник , благ ми мяза:
Не ще и тои да ни спаси.
Къде, къде бе Труман стари?
И каква стана тя?
Маи спасител няма!
Чакаи, чакаи, има.
Президента руски,Путин,
Тои маи ще го направи!
От Сталина все нещо е научил:
Ще изпрати руските витязи
С уръжие модерно
И в пясъка не ще се скриятОт
Държавата ислямска- Халифат
Ще остане само пух и прах!
Ако и Путин се откаже
Да спаси Европа и Света,
Тогава знаите-Хитлер ще възкръсне
С Полковете си СС- жестоки
И жална им маика
На всички джехадисти,
Ще забравят "Абдакар Аллах"
И ще викат: "Хаи Хитлер"
И така, спокоино  европеици
Спасител  все пак, ще се намери!





Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 605008
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930