Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2015 22:49 - Страшнии съд
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 426 Коментари: 0 Гласове:
0



С кучето си в Парка
Срещнах моя мил съсед
Бизнесмен  ивестен.
Често разхождаме ги заедно
Нашите любимци.
Бе приятен събеседник
Не бе ни надменен, нито горделив.
А днес го гледам,
Унил, посърнал, недоспал.
_Как си , млади Друже,
Не изглеждаш ми добре?
_О, съседе, драги
Ела седни, на теб ще разкажа
За моита одисея,
Дано ми поолекне:
_Вчера имах тежък ден
Бизнеса ми се разпада,
Отивам на фалит,
Даначните дишат ми  врата,
КТБ-парите ми загроби,
Жена ми , избяга с любовник.
Бях съкрушен, убит.
Мислех да се гръмна.
Но реших  да взема
Пет-шест водки да ударя
И дори да се напия
Та поне една нощ да се наспя.
И наистина главата азнаправих
И в сън дълбок заспах,
Какъвто само пияниците спят;
Но сън кошмарен засънувах:
Видях се в голяма, светла зала,
Стори ми се някъде в небето.
Пред мене гледам Свети Петър
И от дясно, седнал в златен трон
Самият Господ Бог!
Отпред Ангел-протоколчик,
От ляво заседатели съдебни
Дванадесет ангелчета дребни
И едно дяволче сред тях.
Зад мене двама адвокати,
Два дявола рогати.
Ужасен разбрах,
Че в самия Божи съд се аз намирам
И по всичко си личи,
Че подсъдим, единствен тук съм аз.
Свети Петър със златен чук
По бюрото удари
И с гърмогласен тон обяви:
_Призовам тук за подсъдим
По Божия Закон Бизнесмена Хикс
От държавата  БГ.
Пред мен е пълното му досие
За направените от него грехове!
Един от адвокатите рогати
До мен се доближи
И на ухото ми шепти:П
"Ти не се плаши
Всичко ще се уреди."
__Заклеваш ли се подсъдими,
Истината да говориш
Пред съда Божествен?
Попита ме Свети Петър,
_Закълни се !Пред Бога наш!
__Да заклевам се свети,
Уплашен промълвих.
__Тогава ни кажи
Пожелавал ли си чуждите жени?
__Да Ваша Светлост,
Не издържам аз на женски красоти.
__Пиши, Виновен
Нарушил е Заповед десета
На Бога наш.
Адвокат се тук един обади:
--Протестирам Свети!
-По тази заповед отдавна
Нии спорим.
Че грешно е въведена от Бога
Та нали Бог мъжа създаде,
Със сила мъжка , страст гореща
И с размножителен нагон,
Как тогава тои да удържи
На сексапила женски,
На които  и самия Бог
рудно ще устои!
__ Добре, добре, рече Бог
Невинен го пиши
И за поправка, напомни!
__Продължи, Петре Свети!
Точка 2 ра от Заповед десета:
Не пожелаваи имота на ближния!
Бизнесмена, тук е нарушил
Тази Заповед на Бога:
И е присвоил 100 имота,
Домове на бедни хора.
_Какво ще кажеш, подсъдими?
__Да всех 100 имота
От бедните стопани,
Но те бяха на Банки задлъжняли
И ги чакаше затвор
От които аз спасих ги.
__ Така не може. Пиши го виновен!
Т. Трета:В досието тука пише,
Че бизнесмена Хикс
Е раздавал рушавети, подкупи, демек
На политици, чиновници, съдии.
_Какво ще кажеш , подсъдими?
_Да Ваша светлост, давах

Без подкуп бизнес не върви,
Ще ти затворят всичките врати.
__Виновен го пиши! Светията, рече.
_Стоп, протестирам.
Адвоката рече:
Туи е практика в в държавата БГ
Виновна е съдебната система,
Че за 25 години
Осъдени за корупция няма!
=Пиши , виновен, рече Бог
И прати забележка
На Бг парламента
Системата съдебна да оправи!
Последна точка:
Кажи ни подсъдими,
Имал си много ризи,
Дал ли си поне една
На бедния си ближен ?
+_Да Свети
Давал съм на момиче бедно
Скъпи рокли, бижута и кола.
__Стоп, подараци
На любовница са това!
Пиши го пак виновен
И така , в името на Бога наш
Съдът Реши"
Бизнесменът Хикс,
От държавата Бг е грешен
И в Ада се изпраща"!
Гонг. Съдът приключи!
Бях ужасен и вцепенен.
Адвокатите ми страшни,
Хванаха ме под ръце
И ми зашептяха:
_Не се плаши, туи е сделка,
Сключихме я с Бога
Дадохме и рушавет,
При нас те чака
Луксозен офис,
Златен телефон,Красиви секретарки , 3 на брои,
Коли и самолет,
Ще правим бизнес
От световна класа.
Онова за катрана и котлите
Е за грешниците , бедни
-Тръгни, не стои!
Понечих крачка да направя,
Но нещо краката ни оплете,
Залитнах, събудих се с вик
И гледам:
Моито верно куче
За крачола ме дърпа:"
Хаиде, ставаи , шефе,
Време ни е за разходка"
Сега, мило куче,
Ти от Ада ме спаси.
Ще живея зарад теб!
Туи, що Бизнесмена ми разказа
Написах го ред, по ред.













Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 605049
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930