Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2015 21:45 - Краят на Дон Жуан
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1091 Коментари: 0 Гласове:
1



Лежи на смъртен одър Дон Жуан,
Болен, остарял,самотен, изоставен
И с последни сили спомени реди,
Имената на всички хубави жени,
Що в живота си бе прелъстил, излюбил,
Спомня си, как всички обичаха го лудо
И се пита:защо, защо една поне
Не доиде да го види и изпрати?
А може би, все пак,почука някои!
_Кои  си ти? попита смело Дон жуан .
-Аз съм, мили  Дон Жуане.
Аз ЖИВОТА твои.Доидох да се сбогувам
С тебе. Време ти е вече!
_Но как така ще ме напуснеш,
С теб живяхме тъи добре,
Много пъти на косъм оцеляхме,
Остани, все още има хубави жени!
Не мили Дон Жуане, не ставаш за жени,
Забравиха те всички що изл"би, прелъсти.
Днес твоята  любов, последна,
Дете от теб ще ражда, младенец,
Та реших в него аз да се преселя,
Прераждане се това нарича
И надявам  се , на тебе да прилича,.
_ А аз , без тебе , значи ще умра!
_ Да настъпи твоя краи, мили ми  Жуане,
Затова, побързаи, Душата си спаси.
Ето до дясното ти рамо е застанал
Добрия Ангел, твои хранител,
Които много пъти от гибел те спаси,
На него ти се помоли,
Прегрешенията земни, БОГ да ти прости,
И  тогава Душата ти ще литне,
Към Божиите  селения, Раиски.
_А до лявото ми рамо, коя е тази хубавица?
_ Не я поглеждаи, това е Гяволица
Луцифер я е изпратил Душата в Ада тя ще отнесе.
И там в казан с катран ще я варят.
--Не му вярваи Дон Жуане,
С сладък глас Гяволицата се тук обади,
-Вярно Луцифер ме прати,да взема твоята душа
Но добра служба   ти предлага,
Ще правиш това, що прави и  в живота:
Сладки думи на жените ще прошепваш,
Към изневери , ще ги тласкаш,
После на мъжете им ще донасяш,
Шпаги в ръцете им ще туряш
И сеир на  дуел , смъртен , ти ще гледаш.
Виждаш, за тебе не е нещо ново.
Твоя секретарка азще бъда
Ще приемам образа на всяка
Излюбена от теб жена,
Така Душата ти няма да скучае
Ще тъне в доволсто и раскош.
-И рече До0н Жуан;
През  земния си живот,
На жена не съм отказвал
Няма да откажа и сега,
Па макър и Дяволица да е тя.
И литна Душата му към  Ада.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 604882
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930