Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2015 23:38 - Троино убииство
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 998 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имаме семеино  Ранчо в полите на Средна гора.Отглеждаме зеленчуци, овошки, малко лозе.:Самозадоволяване и животопродължаване,както казва съседа баи Данчо , вече 93 години и още работи на ранчо.Имаме едно дърво череша-хрущялка,зрее малко по късно- в началото на юни,. Тази п4ролет забелязах,че  в черешата на наи -високия чатал са гнездили  скорци.Като доближа черешата  родителите скорци надаваха тревожни звуци. След извесно време свикнаха с мен и не цвърчяха като се доближавах-демек бяхме вече добри съседи.  Един ден  погледнах към гнездото и видян две главички на малки пиленца, Бяха се изл"юпили..Слагах колове на доматите, когато чух тревожно  цвърчена на  родителите-скорци. Забързах да видя какво ги тревожи. Голям смок  бе изпълзял до гнездото и главата му беше в гнездото.Замахнах с кола и смока падна под черешата , направи няколко "кълбета" и замря; бях го убил. Помислих,че спасявам пиленцата но, уви, смока ги беше погълнал.И така стана троино убииство; смока уби двете пиленца, а аз убих него.Дадох си сметка,че не трябваше да се намесвам.Наруших екологичното равновесие в природата.Продължих да разсъждавам и да се упреквам: Та аз убих смока за това, че изяде две пиленца, а аз  колко пилета съм изял и продължавам да ям ?Вярно, аз пряко не ги убивам, други ги колят, но все пак аз ги ям.

Зная,че смоците са полезни  и безобидни животни и си обещаях вече да не ги убивам.Имам в Ранчото оше едеин  дългун,лежи под смокинята влиза и в бараката, лови мишки. не го безпокоя.
И  така от този случаи разбрах,че не трябва да се месим   в законите на природата.


Тагове:   череша,   Смок,   природа,   скорци,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 601083
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031