Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2015 22:16 - КРАЯТ. не го чети,ако слаби нерви имаш ти!
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 328 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Краят:
Ето как го виждам моя аз:

Могила пръст,на нея  кръст,
Под нея_аз, проснат в целия си ръст,
В ковчег закован,без пулс,без дъх,
С диагноза:СМЪРТ.
И за какво бе този карнавал,
ЖИВОТ  наречен?
Ако знаех,че е с такъв финал,
Не бих го аз започвал.
Но уви, жребия е хвърлен,
Присъдата =изпълнена
 И КРАИ!

НЕ ,НЕ искам да го вярвам,
А че и кои го иска?
И затова са създадени  философии разни
,
Че живота продължава,в различни варианти:
Първия е библеиски:Че душата ти възкръства
и отива  в РАЯ или в Ада.
Втория,че се прераждаш:не ми е ясно,
как точно това става.
И трети вариант ,за които физиката учи:
Нашето тяло е материя,а материята е вечна.
Тя не се губи,само преминава  от една форма в друга.
Извод:атомите,молекулите,химичните елементи от нашето тяло,
продължават  да съществуват,и участват в световния кръговрат.
И тук нещо смешно:ьимик от САЩ,изчислил че  зцелия химичен състав на
човешкото тяло,струва само 3,5 долара.Твърде евтин материал,а се смятаме за съвършени,виши същества.Не го приемам,все пак сме доста сложна апаратура,все още
компютър не може да ни откупира.И така :ФИЗИКАТА ме успокоява,че все пак от мене нещо продължава и затова КАЗВАМ: НЕ  НЯМА СМЪРТ,няма КРАИ. има
КРЪГОВРАТ.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 604378
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930