Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2015 20:52 - СТРАШНИИ СЪД_продължение
Автор: yolo39 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 263 Коментари: 0 Гласове:
0



_ЗАповед втора-"Не пожелаваи имота на ближния.
Бизнесмена Хикс е нарушил тази Божа заповед и
е присвоил сто имота_домове на бедни хора. и
на улицата ги изхвърлил.
_Какво ще кажеш подсъдими?
_Да взех аз сто имота,но стопаните  им
бяха на банки задлъжнели и ги чакаше затвор,
от които аз ги спасих.
_Така не може ,пиши го виновен.

Точка 3 _ В досието тука пише,че Бизнесмена Хикс
е давал рушавети,подкупи демек,
на политици на чиновницин и съдии,
_Какво ще кажеш подсъдими?
_Да ваша Светлост, давах,без подкупи бизнес не върви,
ще ти затворят всичките врати.

_Виновен го пиши.светията рече.
_Стоп протестирам ,адвоката рече.Туи е практика в тази БГ държава.
Виновна е съдебната система ,че зая 25 години осъден за корупция няна!
_ Пиши,рече Бог.Бизнесмена Хикс виновен и да се вмени на парламента
на тази БГ държава,съдебната система да се реформира.

И последна точка. _КАжи ни подсъдими,имал си много ризи,дал си  поне една,
на ближния си беден?
_Да Свети,давал съм,на едно момиче бедно,скъпи рокли,бижута и кола
_Стоп ,мълчи,Дарове на любовница са това.Пиши виновен.
_И така, в името на Бог съда РЕШИ:Бизхесмена ХИКС от държавата БГ. е грешен,
и затуи в АДА се отпраща.Гонг. Съдът прикл"чи!
БВХ,УЖАСЕН И ВЦЕПЕНЕН. Адвокатите ми страшни,хванаха ме под ръка и ми зашептяха:_Не се плаши,туи е сделка .Сключихме я с Бога,дадохме и рушавет.
При нас те чака луксозен офис,златен телефон,красиви секретарки 3 на брои
ще има" и коли и самолет,ще правим бизнес от световна класа,онова за котлите
и катрана  в тях варим само грешниците бедни..Тръгни нестои!Понечих крачка да
направя,но нещо краката ми оплете,залитнах,извиках,събудих се и гледам:
Моито вярно куче за крачола ме дръпа:"Хаиде,ставаи шефе,за разходка ни е време."
Сега, мило КУЧЕ.Ти от АДА ме спаси.Няма дасе стрелям.Ще живея зарад теб.



А




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yolo39
Категория: Лични дневници
Прочетен: 601213
Постинги: 869
Коментари: 82
Гласове: 242
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031